FAQ

Jakie diety są dostępne w cateringu Atak Smaku?

W naszej ofercie posiadamy 10 różnorodnych i pełnowartościowych diet: dietę odchudzającą, dietę sportową, dietę bez glutenu i laktozy, dietę z niskim indeksem glikemicznym, dietę ketogeniczną, dietę wegetariańską, dietę wegetariańską z rybami, dietę detox, dietę office oraz dietę standardową.

Jak wybrać odpowiednią dietę dla siebie?

Pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej kaloryczności – w tym pomoże Ci nasz kalkulator kalorii dostępny na https://www.ataksmaku.pl/kalkulator, uwzględniający Twoje osobiste preferencje. Następnie biorąc pod uwagę Twoje upodobania, stan zdrowia oraz cel żywieniowy,  wybierz jedną z dziesięciu naszych diet - dokładne opisy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji dietetycznych pod numerem telefonu 887 020 457 – nasz dietetyk chętnie Ci pomoże wybrać odpowiednią dietę.

Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj diety?

Tak, jeśli uznasz, że jest taka potrzeba. Prosimy wówczas o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 691 190 000 lub mailowo: kontakt@ataksmaku.pl. Zmiany zostaną dokonane z wyprzedzeniem dwudniowym, ewentualne różnice w cenie wynikające ze zmian zostaną uwzględnione i rozliczone.

Czy mogę zawiesić zamówienie lub przełożyć dni dostaw?

Jak najbardziej! Możesz samodzielnie w Panelu Klienta manewrować adresami dostaw i dniami (z odpowiednim wyprzedzeniem) lub poinformować o chęci zmiany Biuro Obsługi Klienta, które dokonana takich zmian. W przypadku potrzeby zawieszenia diety również prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy.

Jak dostarczane są diety?

Wszystkie diety dostarczane są do naszych Klientów od niedzieli do piątku specjalnie przystosowanymi do tego autochłodniami. Nie musisz się więc martwić o utrzymanie ciągu chłodniczego oraz świeżości dań.

Gdzie znajdę menu?

Menu znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce menu - https://www.ataksmaku.pl/menu.

Jakie informacje znajdę na etykietach?

Na każdej etykiecie znajdziesz następujące informacje: rodzaj diety i posiłek, dokładną nazwę dania, sugerowany sposób spożycia (na ciepło lub/i na zimno), wartość energetyczną i odżywczą (zawartość węglowodanów, białka i tłuszczu) oraz datę przydatności do spożycia.

Czy pojemniki, które otrzymuję, mogę podgrzewać w mikrofali?

Tak, wszystkie nasze pudełka są przystosowane do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych, pamiętaj jednak o zdjęciu lub nakłuciu folii.

Czy mogę zmieniać kolejność spożywania posiłków w danym dniu?

Oczywiście, dostosuj kolejność pod własne preferencje.

Jak powinienem przechowywać otrzymane posiłki?

Posiłki należy przechowywać w warunkach chłodniczych (w temperaturze 2-6 °C– datę przydatności do spożycia znajdziesz na etykiecie każdego z dań.

Czy mogę przetestować wybraną dietę?

Pewnie! Jednorazowo możesz zamówić każdą z diet na okres 2 dni w promocyjnej cenie. Przy składaniu zamówienia, zaznacz „zamówienie testowe”, wówczas uwzględni się promocyjna cena zestawu testowego.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Tak, należy zaznaczyć tę opcją przy składaniu zamówienia i wówczas podać dane do faktury.

Czy z wybranej diety mogę wykluczyć konkretne produkty?

Niestety nie ma możliwości wykluczenia z diet składników innych, niż te, które zostały wyłączone z danej diety, biorąc pod uwagę jej charakter.

Jak segregować pudełka?

Nasze pojemniki są w 100% recyklingowane, natomiast folię z pudełek należy umieścić w kontenerze na plastik.

Klienci o nas